Synergy není podvod!

18.03.2009 18:47

Protože se našlo mnoho lidí, kteří hodně zpochybňovali informace o příchodu nového MLM do naší republiky nezbylo mi nic jiného než-li zasednou k pc a napsat e-mail až do daleké ameriky. Hned druhý den jsem měla ve své schránce odpověď, na kterou se můžete podívat:

Dobry den Pani Kraftova,

 

od centrali Synergy Worldwide jsem dostala spravu, ze zadate o informaci k otvirani trhu Ceske republiky.

 

Prosim zdelte mne Vasi telefoni cislo nebo skype, rada Vas budu informovat o vstupu na Cesky trh.

 

Budu pristi tyden v Cechach, a treba bude moznost se seznamit.

 

 

Zdravi Vas

 

Susanne Kupske (Dipl.-Betr.wirt)

European Founder SynergyWorldwide

A za pár hodin na to mi zazvonil mobil a z telefonu se ozývá paní Kupske (mimochodem její čeština zasluhuje velkou pochvalu) a sděluje mi termíny, kdy se uskutečňují první schůzky v ČR a kde se uskutečňují první schůzky v ČR.

 

Ptala jsem se, mimo jiné, na cenovou politiku v ČR, bylo mi řečeno, že v tuto chvíli není dokončena, ale že se na ní pracuje.

Také jsem se dozvěděla mnoho informací, o délce působení Synergy v Evropě a vůbec, jak dlouho využívá přímého marketigu.

 

Kdo má zájem setkat se osobně s někým ze synergy ať se ozve co nejdříve, pozvánky mám v pc.